DISC-analyse met gesprek
Het DISC-model brengt voorkeursgedrag en -communicatie in kaart. Hiermee kun je je eigen voorkeuren in verschillende omgevingen in beeld brengen en inzicht krijgen in die van anderen. Hierdoor begrijp je (beter) wat jezelf en anderen motiveert en waarom jij en anderen bepaalde keuzes maken en voorkeuren hebben.
Resultaat:
Na een DISC analyse heb je instrumenten in handen om een open communicatie te bevorderen, kun je je relaties versterken en vergroot je je persoonlijke effectiviteit!

Stappen:
- Je vult digitaal een vragenlijst in met 24 meerkeuzevragen. Dit kost je 7 tot 10 minuten.
- Je krijgt een uitgebreid schriftelijk verslag van de resultaten van de analyse. In een gesprek van maximaal anderhalf uur verduidelijken we de resultaten van de analyse. Daarnaast verkennen we de stappen die je kunt zetten om de inzichten die je hebt verworven in de praktijk toe te passen.
Tarieven:
- De investering in de test en het gesprek van anderhalf uur bedraagt €175,00 per persoon excl. BTW.
klantervaringen

Margot Rameckers
Ik heb nauw met Ellen samengewerkt en haar leren kennen als een prettig persoon met een sterk moreel compas en een grote ervaring in het begeleiden van teams en mensen. Zacht op de relatie maar duidelijk over de inhoud. In de rol van coach is ze zeer vertrouwenwekkend. Ze denkt constructief mee maar geeft tegengas waar nodig.

Anja Pijls
Ellen Sleebe is een adviseur die mij als bestuurder de moeilijke vragen stelde. Vragen die niet altijd gemakkelijk en leuk waren, maar wel noodzakelijk om mij als bestuurder én de organisatie verder te helpen.

Mark Lander
Bij Marius voelt iedereen zich snel op zijn gemak. Met zijn geweldig luisterend oor en sterk analytisch vermogen weet hij tot de juiste afwegingen te komen. Zijn rust en (levens-)ervaring helpen hem vervolgens om iedereen bij elkaar te brengen.