DISC-analyse met gesprek

Het DISC-model brengt voorkeursgedrag en -communicatie in kaart. Hiermee kun je je eigen voorkeuren in verschillende omgevingen in beeld brengen en inzicht krijgen in die van anderen. Hierdoor begrijp je (beter) wat jezelf en anderen motiveert en waarom jij en anderen bepaalde keuzes maken en voorkeuren hebben.

Resultaat:

Na een DISC analyse heb je instrumenten in handen om een open communicatie te bevorderen, kun je je relaties versterken en vergroot je je persoonlijke effectiviteit!

Stappen:

  • Je vult digitaal een vragenlijst in met 24 meerkeuzevragen. Dit kost je 7 tot 10 minuten.
  • Je krijgt een uitgebreid schriftelijk verslag van de resultaten van de analyse. In een gesprek van maximaal anderhalf uur verduidelijken we de resultaten van de analyse. Daarnaast verkennen we de stappen die je kunt zetten om de inzichten die je hebt verworven in de praktijk toe te passen.

Tarieven:

  • De investering in de test en het gesprek van anderhalf uur bedraagt €175,00 per persoon excl. BTW.

klantervaringen